Lahjan Päivä

Lahjan päivä 2006:
"lahjoita iloa kaikille aisteille"



Lahjan Päivä -kampanjaa uudistettiin vuodelle 2006 ja kampanjaa vietiin tietoisesti vahvan markkinointitapahtuman suuntaan. Kampanjaa markkinoitiin näkyvästi Iltalehden Ilonassa heinä-elokuussa, internetissä ja Lahjan Päivä -tuotemerkkiä tehtiin tunnetuksi myös suurilla kuluttajamessuilla, kuten huhtikuussa Oma Mökki ja lokakuussa Ruokamessuilla Helsingin Messukeskuksessa.

Kampanjassa oli mukana myös useampi yhteistyökumppani, jotka tarjosivat teemaan sopivia tuotteita vähittäiskauppoihin kampanjatuotteiksi.

Lahjan Päivä -kampanjaan osallistui vuonna 2006 ennätykselliset 150 alan vähittäisliikettä ympäri Suomen.

 

Esimerkillisiä kampanjatoteutuksia

Jokainen kampanjaan osallistuja saa samanlaiset kampanjamateriaalit, muttavapaat kädet toteuttaa itsensänäköinen kampanja omassa liikkeessään. Viime kesän kampanjan aikana näimme ja kuulimme monista esimerkillisistä kampanjatoteutuksista.


Parhaita kampanjatoteutuksia esittelimme lokakuussa ilmestyneessä Forma & Furnituressa.
Lue lehtijuttu tästä

Alla kuvia erilaisista kampanjatoteutuksista.

Porvoolaisen Deli & Decorin kampanjasomistus.

 

Deli & Decorin arvontapöytä.

 

Espoolaisen Hollyannan kutsu asiakkaille.

 

Lahjan Päivä -kampanjamyynti Hollyannassa.

 

Hämeenlinnalaisen Sisustusliike Kodissan näyteikkuna edestä.

 

Hämeenlinnalaisen Sisustusliike Kodissan näyteikkuna sivusta.

 

Sisustus Mingo Vantaalta vietti Lahjan Päivää
yhdessä liikkeen 1-vuotissynttäreiden kanssa.
Kuvassa Raija Vellamo-Taskinen

 

Lahjatavaraliike Pihapihlaja ja Puttipaja viettivät Lahjan Päivää yhdessä.
Kuvassa vasemmalta Puttipajan Anu Suvikrouvi ja Lahjatavaraliike
Pihapihlajan Johanna Jaakkola.

 

Puttipajan ja Pihapihlajan yhteinen kampanjapöytä Kauppakeskus Tikkurissa.

 

Kauppakeskus Tikkurin kaksi tyhjää näyteikkunaa somistettuna
Pihapihlajan ja Puttipajan toimesta.